2012. augusztus 5., vasárnap

Koszorúslány kommandó (3. rész)

Ékszer - Sok sok hónappal korábban elkészült a Leia nyaklánc, nem sokkal később a gyűrű. A fülik pedig kb. utolsó este. (a füli minta forrását sajnos nem találom.. :,( )
Íme, ők azok! 

 Cipő - Oltári mázlim volt! Bementem a legközelebbi kínaiba... nem is fehér cipőt kerestem. (Amit akkor szerettem volna, már nem is olyan fontos! - Amolyan tipikus csajos vásárlás volt!) Viszont kemény 1500 Ft-ért lett egy szupi cipőm, ami még kényelmes is... olyan Ivettes, és nem túl sok. Hordhatom bárhová, mert nem túl magas, és ha egy estét áttáncoltam benne, akkor jöhet minden! :D

Smink - no comment! A helyi kozmetikusokról lemaradtam, városi drágaságot inkább kihagytam, így elkészítettem magamnak! :D Nem profi, de az enyém! 

Vége.


Eredmény: Egy vetődéses mozdulattal, a Menyasszonyi csokor bezsebelve! A videóra nagyon kíváncsi leszek, mert majdnem elvágódtam ...remélem nem tűnik fel nagyon! ;)

Mennyi minden! A fehér ruha pedig még nem is rajtam volt! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése