2012. augusztus 4., szombat

Koszorúslány kommandó (2. rész)


Köröm - A kép mostanság készült, ezért látszik is hogy igencsak a végét járja. Gondoltam néhányan kreatív lények is megnézitek (legalább a képeket) és, hozzágondoltok még némi körömlakkot a hiányos helyekre :D

Ez a csodás kép adta az ötletet: (http://www.glitterandnails.blogspot.hu/)


Haj - apropó lenövés...egy héttel előtte egy teljes tatarozás, hogy eltüntessük a kemény hónapok alatt nehezen felhalmozott, sötét vízszintes sávot!
Mivel késve jelentkeztem be, a hajcsavarást nekem kellett megoldani! Ez volt az egyik legnagyobb feladat, a ruhapróbák után! Honnan szerezzek csavarót? Mekkorát? Mennyit? Hogyan kell csavarni?
Türkiz csavarókat választottam, öntapadósat.. na jó! nem a színe miatt böktem rá, hanem mert olyan közepesnek tűnt... Biztos ami biztos 2 csomaggal vettem...24 csak elég lesz...
A hét közepén kipróbáltam, hogy mennyit használok fel belőle. Éppen elég lett, de borzaszóan aludtam aznap éjszaka. Az eredmény viszont kissé szokatlan lett, karikás szemekkel! :D (Kollégám, köszönés helyett felkiáltott, hogy micsoda asszonyos fejem van ma reggel! - és akkor még csak le sem volt engedve! :P) Bíztató mondhatom :S

Egy héttel később konty, vagy valami ilyesmi! Az első ötletem még véletlenül sem hasonlított a végső  álomhajra..és az eredményre. Ráleltem erre a két képre, és tudtam, hogy nekem ilyen kell!


Egyik délután elrohantam egy méteráruba, vettem némi fehér szalagocskát. Korábban rózsácskákhoz kértem szemetesbe ítélt hulladékot, így nem volt más teendő, mint a hajpánt ötletével átugrani a párom anyukájához! Este 10-ig varrtuk, de meglett! Nagyon köszönöm neki, mert szerintem nagyon szép lett! Ja, és Bettynek is nagyon köszönöm, aki megalkotta nekem az Ivettes verziót! 



folyt köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése